آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
3 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.3 stars
(4.3)

نظر از: رضا خرمدین [بازدید کننده]

رضا خرمدین

منابع اسلامی پر از مطالبی مفید و تاکید بر مساوات و عدالت هستند و ظاهرا باید سبب پیشرفت کشورهای اسلامی شوند و مردم این کشورها افرادی درستکار باشند.
اما آنچه در عمل رخ می دهد کاملا برعکس است. در هر کشوری که اسلام را کنار می گذارند رفته رفته به سمت پیشرفت و ترقی حرکت می کنند. مردمش هم نیکوکار و راستگو می شوند.
همچنین هر کشوری که مردمش مسلمان می شوند به کشوری عقب مانده تبدیل می شود. مردمش هم خائن، دزد و دروغگو می شوند.
علت چیست:
عده ای توجیح می کنند که در هیچ کدام از کشورهای اسلامی از اسلام اصیل و ناب پیروی نمی کنند و این سبب عقب ماندگی آن ها می شود. اگر خوب فکر کنیم متوجه می شویم که این گفته منطقی نیست. مثل این است که شرکت مایکروسافت برنامه ای بنویسد که در هیچ کامپیوتری به درستی اجرا نشود و سبب هنگ کردن کامپیوترها شود و باز هم مایکروسافت ادعا کند که برنامه اش هیچ مشکلی ندارد بلکه ایراد در کامپیوترها است که برنامه را به درستی اجرا نمی کنند.
عده ای زمامداران نالایق و رهبران گمراهی را سبب عقب ماندگی کشورهای اسلامی می دانند که این گفته هم منطقی نیست چون هر ملتی لایق همان حکومتی است که بر آن ملت حاکم است و اگر مردم کشوری نالایق نباشند، افراد نالایق هرگز نمی توانند زمام حکومت را در دست بگیرند.
عده ای هم استعمار غرب و استیلای کشورهای غربی بر سرزمین‌های اسلامی را علت عقب ماندگی کشورهای اسلامی می دانند که این گفته هم صحیح نیست. چه بسیارند کشورهای اسلامی که انقلاب می کنند و از استعمار غرب رهایی می یابند اما باز هم همان کشور عقب مانده با مردمی دزد و دروغگو هستند.
می گویند اسلام باعث شده که بوعلی ها و رازی ها خلق شوند که این هم صحیح نیست. اگر خوب دقت کنیم متوجه می شویم که بوعلی ها و رازی ها بقایای فرهنگ و تمدن ایران قبل از اسلام بودند که اسلام باعث شده رفته رفته ریشه بوعلی ها و رازی ها خشک شود و دیگر چنین افرادی تولید نشوند.
آنچه که در میان افراد مذهبی به وضوح مشاهده می شود این است که شرکت در اجتماعات مذهبی و نیایش در مکان هایی مثل حرم امام رضا و امام زاده ها باعث می شود به شدت احساس لذت کنند و این لذت را ناشی از ارتباط با خدا و معصومین می دانند و چنین استنباط می کنند که به خدا نزدیک تر شده اند و پیرو دین حقیقی هستند.
بودایی ها هم در معابدشان از این لذت بهره مند می شوند. تمامی فرقه های دنیا و حتی بت پرست ها نیز در بتخانه هایشان به این لذت دست می یابند. پس این لذت هیچ ارتباطی با خدا یا عالم ملکوت ندارد.
این لذت قابل مقایسه با لذت حاصل از مواد مخدر است و به همان شکل، سبب ایجاد سستی، رخوت و بی خیالی می شود چنان که کارل مارکس گفته: دین افیون ملت هاست.
حتی حافظ و سالکانی از آنها به بزرگی یاد می شود اطلاعی از آندورفین ها و آنکفالین ها نداشتند و این حالات را مستی حاصل از می ناب ملکوتی و وصال یار می دانستند و ادعا می کردند از عالم ملکوت، کرامات و مکاشفاتی به آن ها می رسد که به افراد عادی ارسال نمی شود.
اولیاء الله و انسان هایی که دارای کرامات و مکاشفات هستند تنها در کشورها عقب مانده وجود دارند و مردم کشورهای پیشرفته هرگز خریدار چنین ادعاهایی نیستند. اگر کسی در آلمان مدعی شود که با امام زمان ملاقات می کند و یا مثل آیت الله بهجت طی الارض می کند از او می خواهند که امام زمان را به دیگران هم نشان بدهد و یا در حضور دیگران طی الارض بکند و در غیر این صورت دروغگو است.

1396/05/13 @ 12:13

نظر از: فریدون [بازدید کننده]

فریدون
5 stars

ایا امکان دارد فایل این تحقیق را ارسال فرمائید با تشکر

————-
سلام دوست عزیز
جهت دریافت فایل اصلی این پایان نامه شما می توانید با کتابخانه مدرسه علمیه حضرت فاطمه (س) با شماره 021- 33074268 تماس بگیرید.
موفق باشید

1393/07/29 @ 12:44

نظر از: رفیعی [عضو] 

رفیعی
5 stars

از این همه انزوامردود شده ام دیوانه رنگ زرد گنبد شده ام امروز دلم حال کبوتر دارد انگار که بیقرار مشهد شده ام

1391/07/09 @ 08:39

نظر از: مدیریت حوزه های علمیه خواهران بوشهر [عضو] 

مدیریت حوزه های علمیه خواهران بوشهر

باسلام وتشکر از حضور سبزتان .

1391/07/09 @ 00:08

نظر از: رحیمی [عضو] 

3 stars

سلام از حضورتون ممنونم.
قدمتون روی چشم ما و همه بروجردیها.

1391/07/08 @ 14:54


فرم در حال بارگذاری ...

کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان