نظر از: طاهری [بازدید کننده]

طاهری

سلام
به نظر من مشکل از خود ما خانمهااست چرا از اول ازدواج آقایان باید عادت به گذراندن زندگی از راه حقوق همسر داشته باشند.این مساله رو من خودم اول ازدواج با همسرم قطعی کردم .که حقوقم برای خودم است و حتی اگر نخواستم به سر کار نخواهم رفت تا فرصت کافی برای رسیدن به خودم را داشته باشم.البته خودم اکثرا حقوقم رو خرج خانه میکنم اما این به صورت یک توقع از طرف همسرم در نیومده بلکه مایه شادی او میشه.و حتی به من علاقه مند تر.الان من بهترین راه رو طلاق نمیدونم بلکه برای مدتی کنار گذاشتن کار اون خانم میدونم تا انشاء الله کمی خودشون به آرامش برسن.اونوقت دیگه حتی مهمون زیاد اینقدر خسته عصبیشون نمیکنه.

1392/09/30 @ 09:51

نظر از: آقا بابا رنگرز [عضو] 

سلام
با تشکر از مطالب خوب و مفیدتون
خوشحال میشیم به وبلاگ ما (meshkat.womenhc.com) هم سر بزنید و با نظراتتون به بهترشدنش کمک کنید
التماس دعا

1392/09/29 @ 14:39

نظر از: مدرسه الزهـــرا(سلام الله علیها) زرین شهر [عضو] 

سلام دوست عزیزممنون که به ما هم سری زدید و منت برسرمان گذاشتید انشالله همیشه موفق باشید به نظر من اصلا حیف چنین دختران و زنان فعالی که نصیب چنین مردانی میشوند کاش حداقل درک میکردند که او هم زن است و انسانی همانند خودش پس او هم احتیاح به استراحت دارد اما در چنین شرایطی که او نمیحاد عوض بشه و نمیخادبه خودش کمک کنه پس همون بهتر که این خانم از او جدا بشه مگه آدم چقد ظرفیت دارد؟

1392/09/21 @ 20:45

نظر از: رحیمی [عضو] 

به نام خدا
رجوع به فرمایشات معصومین علیهما السلام
كاري كه برون از توانايي زن است به دستش مسپار، كه زن گل بهاري است لطيف و آسيب‏پذير، نه پهلواني است كارفرما و در هر كار دلير.
قسمتی از نامه 31 امیرالمومنین (نهج البلاغه)
یا زهرا

1392/09/21 @ 12:04

نظر از: مظلومی [عضو] 

مظلومی

سلام
خيلي از خانم ها در جامعه ما هستند كه به خاطر شرايط مالي مجبور به كار از بيرون منزل مي باشند. به خصوص خانم هاي بي سرپرست. با توجه به تغيير سبك زندگي مردم و الزام به كار خانم براي ادامه ي زندگي بايد فرهنگ و مهارت هاي به اين شكل زندگي آموزش داده شود تا جامعه كوچك خانواده دچار تزلزل نشود. چرا كه زن روحيه اي بسيار لطيف و حساس دارد و توان جسمي براي كار كردن در محيط بيرون از خانه بسيار كم مي باشد و مي طلبد كه همسرش با او همراه باشد. تشكر از حضورتان

1392/09/20 @ 13:02


فرم در حال بارگذاری ...

کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان